joi, 17 august 2017

O casă renovabilă sau un apartament în casa lui Dumnezeu?






O perspectivă de investiție între două case, una renovabilă și cealaltă nerenovabilă, între o casa moștenită sau făcută de mine și casa oferită de Dumnezeu unde Domnul Isus vrea să ne ducă.
Știi calea aceea? Domnul Isus este acea Cale.
Zilele acestea fac câteva renovări la casa pe care a construit-o mama mea în anul 1965. Eram atunci în clasa a treia și de atunci și până azi au avut loc nenumărate intervenții la acest cuibușor familial. Nu în fiecare an, dar mereu intervenea câte ceva de făcut, ba zugrăvit, ba ceva îmbunătățire, ba tencuială nouă, ba extindere, ba dărâmare a unui zid, ba schimbat pardoseala, ba un geam, ba o ușă și iar alta și apoi alta, termopan că așa este în trend. Și uite așa, de 52 de ani căsuța nu are liniște și pace, mereu în mișcare și intervenții de înfrumusețare, de confortizare, aclimatizare etc.
1. În casa noastră de aici investim enorm de mult și stăm enorm de puțin.
2. În casa noastră de aici cheltuim pentru confort, însă nu-l putem atinge pe cel din casa lui Dumnezeu unde nu este transpirație.
3. Casa noastră de aici, chiar dacă este pe numele nostru, altul o va lua și poate o va dărâma. Casa lui Dumnezeu este veșnică.
Gândește-te bine: câți bani ai cheltuit pentru nevoile de aici și câți bani ai depus în banca lui Dumnezeu ca să-ți transferi comoara într-un cont sigur și veșnic? Știi care este banca lui Dumnezeu? Săracul, văduva, orfanul și străinul.
Trimite-ți investiția ta în contul tău ceresc și când vei părăsi patria aceasta, care ne-a găzduit o vreme, și locuința pentru care ai investit și nu știi cine o va moșteni, să primești un apartament care este gata și nu va mai avea nevoie de renovări și care va fi veșnic al tău.

1. Să nu vi se tulbure inima. Aveţi credinţă în Dumnezeu şi aveţi credinţă în Mine.
2. În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.
3. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.
4. Ştiţi unde Mă duc şi ştiţi şi calea într-acolo.”
5. „Doamne”, I-a zis Toma, „nu ştim unde Te duci; cum putem să ştim calea într-acolo?”
6. Isus i-a zis:
„Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.
(Ioan 14:1-6, VDCC)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu