marți, 31 decembrie 2019

Mesaj de Anul Nou



Către cetitorii mei de pretutindeni, sănătate! Trece încă un an și mâine vom fi mai bătrâni, nu cu o zi, ci cu un an. De aceea vă scriu cetitorilor mei de pe blogul „Istorie baptisă” și tuturor prietenilor mei de pe „Facebook”, că această ocazie o primim de la Dumnezeu, Tatăl nostru. El a îngăduit să trăim și să ajungem aceste zile. Spre El să ne îndreptăm gândul, inima, sufletul și sentimentele noaste, ca să-i mulțumim, să-l iubim, pentru că mult bine ne-a făcut.
Acum la cumpăna dintre ani, mesajul meu este:
Caută-l pe Dumnezeu și-L vei găsi.
Slujește lui Dumnezeu și vei fi fericit.
Fii al lui și vei fi mîntuit.
Să ne dăruim viața și ființa lui Dumnezeu pentru că El este scutul și adăpostul cel mai sigur, este siguranță totală care dă încredere, pace, bucurie și fericire.
Vă salut și vă mulțumesc cetitorilor mei dragi, de pretutindeni.
„Alergaţi la Domnul şi la sprijinul Lui, căutaţi necurmat Faţa Lui! ”(Psalmii 105:4)
„Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul.” (Psalmii 121:2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu