sâmbătă, 23 decembrie 2017

Cuvânt din suflet, către preacinstiții mei cetitori




Citind veți  afla de unde vine fericirea pe care puteți să o aveți  în suflet și să vă însoțească toată viața.
Viața noastră este într-o continuă mișcare. Parcă ieri am trecut într-un an nou și azi este aproape gata. Vorba poetului nostru național,  Eminescu:  

Cu mâine zilele-ţi adaogi,
Cu ieri viaţa ta o scazi
Şi ai cu toate astea-n faţă
De-a pururi ziua cea de azi”


. Azi suntem în pragul sărbătorilor și familia Bel din Rohia, cere ca binecuvântarea lui Dumnezeu să vină peste noi toți. Bunul Dumnezeu să ne ajute să îi slujim cu bucurie și credincioșie, El ne va da tot ce avem nevoie pentru trup și suflet.

14. Adu ca jertfă lui Dumnezeu mulţumiri şi împlineşte-ţi juruinţele făcute Celui Preaînalt.
15. Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!

(Psalmi 50:14-15, VDCC)


Fiindcă vin sărbătorile  și suntem mai liberi, trebuie să luăm Biblia în mână și să citim. Să vedem cât de mult ne iubește Dumnezeu și cât de mult îl neglijăm noi, dar să nu uităm, dacă  vrem fericire, fericirea vine de la El.

De unde vine fericirea ?
Fericirea nu vine din salutările noastre obișnuite, ci din bucuria ce ne-o dă Dumnezeu


Mulţi zic: „Cine ne va arăta fericirea?” Eu însă zic: „Fă să răsară peste noi lumina feţei Tale, Doamne!” Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei când li se înmulţeşte rodul grâului şi al vinului. Eu mă culc şi adorm în pace, căci numai Tu, Doamne, îmi dai linişte deplină în locuinţa mea. (Psalmi 4:6-8, VDCC)


A început freamătul Sărbătorilor  Crăciunului și se trimit salutări pe raționamentul fiecăruia: „Crăciun Fericit”, „Sărbători Fericite”, „Sărbători Binecuvântate”; toate au un ton de bună dispoziție, de plăcere. Cu cât este mai mare persoana în grad social, cu atât ne vine mai bine urarea. Dacă vom aprecia urarea lui Dumnezeu pentru noi, El ne va umple inimile de bucuria mântuirii Lui,  bucurie care este veșnică și aducătoare de fericire.
Fericirea nu vine din din buna noastră aprovizionare de Crăciun, ci din darul dat de Dumnezeu pentru noi
Vrem să fim fericiți? Acesta este un lucru bun. Dumnezeu ne-a creat să fim fericiți și ne dorește fericirea. O putem dobândi destul de simplu, dar numai dacă urmăm întru totul principiul de funcționare al fericirii.

1. Ferice de oricine se teme de Domnul şi umblă pe căile Lui!
2. Căci atunci te bucuri de lucrul mâinilor tale, eşti fericit şi-ţi merge bine.

(Psalmi 128:1-2, VDCC)



Fericirea nu vine din locul unde îmi petrec sărbătorile, ci din
  părtășia cu Cel ce ne-a dat ocazia să avem Crăciun

Nu putem avea fericire din oferta lumii, pentru că ea este trecătoare, dar oferta lui Dumnezeu este veșnică.

1. Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor răi, nu se opreşte pe calea celor păcătoşi şi nu se așeză  pe scaunul celor batjocoritori!
2. Ci îşi găseşte plăcerea în Legea Domnului, şi zi şi noapte cugetă la Legea Lui!

(Psalmi 1:1-2, VDCC)

Aceasta vă dorim din plin tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu