joi, 22 aprilie 2021

Voichița Bel, mama mea la frumoasa vârstă de 90 de ani

 

Prin puterea și purtarea de grijă a lui Dumnezeu, mama mea Voichița a ajuns la venerabila vârstă de 90 de ani, asemeni părinților dumneaei. Mulțumesc foarte mult fratelui Caius Obeada, pentru preocuparea dumnealui pentru destinele și vocile celor care sunt aproape de stingere și de recuperare a acestora.

Am înregistrat-o pe mama Voichița după ce i-am sărbătorit aniversarea și I-am mulțumit lui Dumnezeu pentru dumneaei. Sărbătorirea marelui eveniment nu a avut loc într-o singură zi, ci fiecare din nepoți, nepoate au venit cu familiile lor, pe rînd conformându-ne și respectând legea, pentru a ne încadra în normalitatea zilelor de azi, presați de povara nemilosului Covid- 19.

Viața ei a fost una foarte grea, rămânând văduvă foarte devreme, și cu 2 băieți de crescut preferând să nu se recăsătorească. Astăzi, la 90 de ani citește Biblia fără ochelari, este bucuroasă că poate încă să citească și o face zilnic. Pe lângă Biblie citește și cărțile pe care bunul Dumnezeu mi-a ajutat să le scriu, dar nu le citește ca pe un cadou, ci le-a cumpărat că nu vrea să citească ,, pe gratis”.

Cei doi băieți ai săi, Nelu și Vasile, Îi mulțumim lui Dumnezeu pentru mama pe care ne-a dat-o și pentru purtarea-i demnă pe care a avut-o de-a lungul celor 90 de ani. 

În continuare vă doresc o vizionare plăcută





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu