miercuri, 18 ianuarie 2023

Interviu cu profesor dr. Otniel Bunaciu

 


Acest interviu este precursorul apariției biografiei profesorului dr. Ioan Bunaciu, cel care este cunoscut mai mult ca fiind legat de Seminarul Teologic Baptist din București, decât de activitatea pastorală de la Biserica Creștină Baptistă „Providența” din București-Ferentari. Și în biserică a lucrat cu dăruire, pentru că a luat biserica pe când avea 189 membri și în anul 1992 avea 423 de membri.

Fratele păstor Otniel Bunaciu m-a primit cu generozitate ca să îmi dea acest interviu, prin care am vrut să prindem frânturi din viața trăită alături de tatăl său și să ne explice simțămintele, trăirile, bucuriile, gândurile, frământările acestui om iubit de unii, hulit de alții, dar care a făcut lucrarea încredințată de Dumnezeu.

Să nu uităm că fratele Ioan Bunaciu a fost un om ca noi, cu bune și rele, nici unul dintre noi nu am putea lua piatra să lovim și cred că nu este cazul să facem așa ceva. Eu consider că fratele Ioan Bunaciu și-a făcut lucrarea bine, cu cinste, demnitate, într-o simplitate sinceră.

În acest interviu, fratele profesor Otniel, ne împărtășește în limita scurtă a unui interviu gândurile sale și sunt multe lucruri interesante, care ne pot întregi mai bine imaginea despre cel care a fost omul, pastorul, profesorul Ioan Bunaciu.

Apariția cărții va aduce și mai multe informații care ne vor putea ajuta să-i vedem personalitatea aproape așa cum a fost.

Mulțumim pe această cale și fratelui dr. Caius Obeada pentru editarea acestei înregistrări.

Vizionare plăcută!




2 comentarii:

  1. Cand o sa fie publicată cartea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea este destul de complexă din cauză că trebuie explicate câteva situații în context. Am apelat la resurse externe și am cerut informații despre fratele dr. Ioan Bunaciu. Am dorit să fie gata la Congres, dar nu se poate.

    RăspundețiȘtergere