marți, 24 septembrie 2019

Mulțumesc, Cătălin Vasile, și Domnul să fie sprijinul tău!



Am fost invitat de Cătălin Vasile la Palatul Parlamentului pentru a participa la lansarea platformei PRODOCENS Media.
Motoul după care se ghidează Cătălin Vasile este:
„Cât despre mine, eu şi casa mea vom sluji Domnului.” (Iosua 24:15)
S-a luptat Cătălin Vasile și a reușit, prin ajutorul lui Dumnezeu, să pătrundă pentru a răspândi lumina adevărată prin mijloacele de comunicare moderne și ultramoderne.
Scopul lui Vasile și al platformei lui, PRODOCENS Media, este să promoveze valorile creștine izvorâte din sursa vieții, care este Cuvântul Sfânt al lui Dumnezeu.
La eveniment au participat invitați de seamă din spectrul religios și media creștină, care au apreciat lansarea platformei PRODOCENS Media și i-au urat să lumineze din Cel care este lumina, Isus Cristos Domnul.
Urez drum bun fratelui Vasile și platformei PRODOCENS Media, cu binecuvântările Domnului care sunt nelimitate!
Mai multe de la acest eveniment puteți vedea AICI.
 Am participat la acest eveniment alături de ginerele meu, pastor Costel Ghioancă.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu