joi, 5 martie 2020

Cum ne pregătim să întâmpinăm sărbătoarea de Paște? II



Mărturisește-ți păcatul lui Dumnezeu pentru că te iartă, nu la oameni, pentru că îți dau canon.
1.    Mărturisirea păcatelor se face la Dumnezeu, nu la duhovnic.
5. Atunci Ţi-am mărturisit păcatul meu şi nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” (Oprire) Şi Tu ai iertat vina păcatului meu. (Psalmii 32:5, VDCC)
6. Zis-am: «Mărturisi-voi fărădelegea mea Domnului»; şi Tu ai iertat nelegiuirea păcatului meu. (Psalmii 31:6, VBOR)
2.    Dumnezeu te iartă fără să-ți dea canon.
47. De aceea îţi zic: Iertate sunt păcatele ei cele multe, căci mult a iubit. Iar cui se iartă puţin, puţin iubeşte.
48. Şi a zis ei: Iertate îţi sunt păcatele.
49. Şi au început cei ce şedeau împreună la masă să zică în sine: Cine este Acesta care iartă şi păcatele?
50. Iar către femeie a zis: Credinţa ta te-a mântuit; mergi în pace.

(Luca 7:47-50, VBOR)
3.    Omul nu te poate osândi, pentru că toți oamenii sunt păcătoși.
10. Atunci, S-a ridicat în sus; şi, când n-a mai văzut pe nimeni decât pe femeie, Isus i-a zis: „Femeie, unde sunt pârâşii tăi? Nimeni nu te-a osândit?”
11. „Nimeni, Doamne”, I-a răspuns ea. Şi Isus i-a zis: „Nici Eu nu te osândesc. Du-te şi să nu mai păcătuieşti.”)
(Ioan 8:10-11, VDCC)
Vino la Domnul Isus și spune-i necazul, neputința, păcatul și lupta care o duci și El te va primi, te va lua în brațe.
11. El Îşi va paşte turma ca un Păstor, va lua mieii în braţe, îi va duce la sânul Lui şi va călăuzi blând oile care alăptează.
(Isaia 40:11, VDCC)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu