duminică, 22 martie 2020

„Realitatea la zi”, cu Cătălin Vasile, o alternativă mai mult ca rezonabilă


Televizorul este ceva foarte bun, dar cine este în spatele lui contează enorm de mult. În vremea comunistă, televizorul era un instrument la îndemâna partidului, de manipulare în a te face să crezi ce nu era în realitate. După revoluție, televiziunea s-a numit „liberă”, dar era liberă să manipuleze și mai josnic și a apărut acel slogan adevărat: „Cu televizorul, ați mințit poporul”. Au apărut apoi televiziuni private care reflectau realitatea mai aproape de adevăr, cam opusul postului de televiziune național.
O nenorocire cu televizorul și manipulările a apărut după anul 2000, când au apărut televiziunile de știri fondate de niște oameni mai înstăriți, unii din ei erau și certați cu legea statului român și cei ce lucrau în televizune trebuiau    să-și apere patronul, adică să-l scoată basma curată, lucru valabil și azi, din păcate. M-am uitat și eu și aveam postul preferat, dar acum de aproximativ doi ani, am încheiat cu televizorul, pentru că am constatat că televiziunile folosesc oameni fără „prințipii”, având ca scop banul. Îmi amintesc cum prezentau în vremea comunistă realizările partidului țin, minte  cum au prezentat Congresul al IX-lea al PCR din 1965, dar mi se pare o diferență uriașă între prezentatorii și comentatorii de atunci și cei de azi. Să fie bine știut că atunci era dictatură, cenzură, scopul era de a lăuda puterea comunistă și totuși acei oameni erau mai decenți, mai resposabili, încercau un lucru greu, să împace și capra și varza. Dar azi să nu ai tu „jurnalist” personalitate, să nu ai modele demne de urmat, să nu poți tu aprecia între bine și rău, să distorsionezi adevărul până îl faci mincinos, mi se pare monstruos.
Nu mai îmi dau cu părerea, ci doar vreau să prezint că un om, pe numele lui adevărat Cătălin Vasile, a văzut ce se întâmplă și a zis: „nu este bine, am să fac ceva pentru omul care vrea să vadă și să audă ceva bun, ceva folositor” și a făcut. Ce a făcut acest om nu este o altă alternativă, este ceva mai mult, el nu caută să-i contazică pe ceilalți comentatori, nu caută să manipuleze, să-și scoată dreptatea, ci are ceva mai mult. Acel mai mult prezentat de Cătălin Vasile, este prezentarea adevărului din perpectiva Creatorului nostru, Dumnezeu.
Vasile caută să aducă în prim plan adevărul care ne aduce în suflet liniște, confort spiritual înalt, pacea care vine de la Dumezeu, lucruri necesare pentru minte și trup. Pentru exemplificare vă recomand emisiunea de vineri,  20 martie 2020, de la ora 20, în care au fost prezenti doi doctori, constând din doi soți, unul doctor pentru trup și celălalt doctor pentru suflet. Este vorba de Daniela Mariş, medic generalist şi  conf.univ.dr Daniel Mariş, rectorulul Institutului Teologic Baptist şi pastor al Bisericii Baptiste Golgota din Bucureşti.
Eu vă spun, am văzut-o și auzit-o, uitați-vă și voi și cred că o să vă placă. Eu îi mulțumesc lui Cătălin Vasile și emisiunii lui: „Realitatea la zi”, prezentată de luni până vineri, de la ora 20, dar și „Platformei Prodocens Media”, care ne promite mai mult ca o alternativă la teveurile de pe piață, aducându-ne Adevărul revelat de Dumnezeu, care ne dă viață plină de pace pe pămînt și viață veșnică în viitor.
Dorim ca Dumnezeu să fie proslăvit prin lucrarea lu Cătălin Vasile și îl felicit pentru ce face. Viață lungă și trainică.
Pe Vasile Cătălin îl găsiți AICI, AICI și AICI.
Vizionare plăcută!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu