sâmbătă, 26 august 2023

Ioan Bunaciu Un om potrivit la locul potrivit – de Vasile Bel



Dumnezeu în bunătatea Lui m-a ajutat să dau la tipar încă o carte în spectrul nostru istoric. Este vorba despre cartea:

„Ioan Bunaciu

Un om potrivit la locul potrivit –

Referințe și mărturii biobibliografice” – de Vasile Bel 

Mulțumesc bunului Dumnezeu pentru că a ridicat în poporul baptist, unde și mie mi s-a vorbit de voia lui Dumnezeu pe care o descoperim în Cuvântul Său, oameni de care poți vorbi multe lucruri frumoase. Un asemenea om este profesor dr. Ioan Bunaciu, pe care l-am cunoscut și l-am auzit cum predică din anul 1977, ani buni de atunci, care au trecut ca ziua de ieri.

Pentru că mi-a fost drag acest om, l-am prețuit pentru modestia binefăcătoare, deși era un om cu multă carte, stătea la o vorbă cu frații din popor.  

Cunoscându-l din an în an tot mai bine, a vizitat și Biserica Creștină Baptistă din Baia Mare, unde eram un tânăr membru și fratele Rusu Simion era păstorul bisericii, care ne anunța de apariția cărților scrise de fratele profesor Ioan Bunaciu, dar și alți puțini păstori care au scris în acea vreme, mi-a venit tot mai mult la inimă. De aceea am vrut să scriu o mică biografie și despre patrimoniul lăsat de acest om de mare valoare.

 Cartea poate apare în două săptămâni și va fi pe piață, deocamdată prezint coperta, deoarece conținutul încă se frământă la tipar, editura mea de suflet „Risoprint” de la Cluj, al cărui director de editură este neobositul nostru frate Gheorghe Pop.

Mai multe informații despre carte vă voi pune la dispoziție după apariția ei.

29. Dacă vezi un om iscusit în lucrul lui, acela poate sta lângă împărați, nu lângă oamenii de rând. (Proverbele 22:29)

 Omul Ioan Bunaciu a stat și lângă cei mari, dar cu aceeași plăcere și lângă cei mici. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu