sâmbătă, 3 decembrie 2022

Din a morţii vale neagră, cântată de corul veteranilor din Cluj Napoca

 


O cântare cântată de veterani despre care sora Lidia Căpușan de la Cluj spune că o parte sunt la Domnul, în prezența Lui. Deși sunt veterani, cântă la o înălțime de admirat, o armonie plăcută spre desăvârșire. Cântă cu ușurință o cântare dificilă și complexă. Dificultatea cântării nu dă bătăi de cap nici dirijorului, nici coriștilor cu fața zâmbitoare, că pot lăuda pe Dumnezeu cu glasurile lor măieste și înviorează inimile celor ce ascultă. Ținuta lor decentă și interpretarea fermecătoare a cântării, creiază o atmosferă cerească pe care o trăiam de fiecare data când eram la serviciile divine din vremea aceea de demult și care azi ne lipsește. Poate nu este de mirare că în vremea în care corul era la cinste în biserică și locurile erau pline de oameni.

Este o cântare pe care am auzit-o prima dată în anul 1976 la Biserica Creștină Baptistă din Baia Mare, dirijor Petrică Grel. Am căutat mult pe internet să găsesc această cântare, dar nu am găsit-o zeci de ani. Când trăia fratele dirijor Nelu Aliman de la Arad, l-am rugat să o lucreze cu corul, dar mi-a spus că este foarte grea, însă se va strădui. Domnul însă l-a chemat acasă, în Împărăția sa și a rămas proiectul neâmplinit.

În aceste zile ale anului 2022 am dat peste această frumoasă capodoperă, deși era pusă de șapte ani pe YouTube. Bine este și acum, că o ascult mereu și îmi răcorește inima.

Mulțumesc celui ce a postat această cântare minunată și doresc ca Domnul să bunecuvânteze bisericile noastre cu o atmosferă cerească.

Ascultare plăcută



Un comentariu:

  1. Cantarile de o acuratete spirituala plina de adevar. Numai harul Domnului prin jertfa Sa de pe cruce nea scos cu mana insangerata plina de dragoste...ce minunat și maret MANTUITOR avem randuit de TATAL NOSTRU CARE ESTE DRAGOSTE..

    RăspundețiȘtergere