sâmbătă, 12 octombrie 2019

Mulțumesc domnului cercetător Dr. Dorin Dobrincu!



Azi, 11 octombrie 2019, am primit la Rohia de la elefant.ro, cartea: „Omul evanghelic – O explorare a comunităților protestante românești”, coordonată de Dorin Dobrincu și Dănuț Mănăstireanu.
Este o carte complexă, cu un volum mare de informații din domeniul evanghelic românesc, are 797 pagini și a apărut la editura „Polirom”, în anul 2018.
Mulțumirea mea se întreaptă către dr. Dorin Dobrincu, pentru că la capitolul „Evanghelicii din România: bibliografie”, paginile 751 – 774, sunt enunțate la secțiunea „2. Lucrări speciale: volume, studii, articole”  și 5 din cele 9 cărți pe care Domnul m-a ajutat să le public, singur sau în colaborare cu alți autori, referitoare la istoria baptistă.
Mă simt onorat pentru aceasta și recunoscător domnului dr. Dorin Dobrincu!
Recomand cartea pentru conținutul ei care este temeinic documentat.
Pe site-ul elefant.ro o poți găsi la un preț bun, dacă urmărești cu răbdare ofertele.
Eu am răsfoit-o deja și am găsit nume cunoscute ca: Octavian D. Baban, Emanuel Conțac, Eugen Matei, oameni a căror activitate o cunosc și știu că sunt de valoare. Toți contributorii sunt oameni de valoare, dar pe cei 3 îi știu mai bine.
Comandați, lecturați și o să vă îmbogățiți sufletește!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu