sâmbătă, 26 iunie 2021

Cartea „Seminarul Teologic Baptist – 1921 – 2021 - Un secol de învățământ teologic baptist românesc”, la al doilea tiraj

 


Cu mare mulțumire lui Dumnezeu și bucurie în același timp, anunț că primul stoc de cărți s-a epuizat destul de repede, dar frații de la Editura Risoprint au acționat așa de repede că într-o săptămână au tipărit un al doilea stoc de carte pentru acei ce doresc să știe despre istoria Seminarului Teologic Baptist din București, azi Institutul Teologic Baptist din București.

Toți cei care doriți cartea, vă puteți adresa unuia din cei doi autori pentru detalii.

Pun și câteva aprecieri pentru care mulțumesc fraților care mi-au scris:

E mai mult decăt o istorie, e un document cu multe date folositoare. Am stat seara pînă la ora 12 și am citit din ea.”

„Am citi-o deja, mai ales soția, este o carte deosebita.”

„Am citit-o toată, excelentă, este o carte de referință.”

„Multumim frumos ,Domnul să vă răsplătească.”

Și eu mulțumesc mult și frumos Domnului pentru acei oameni care s-au lăsat conduși de El și să construiască o școală acum o sută de ani, care să pregătească semănători ai Cuvântului Sfânt.

Slăvit să fie Domnul în veci de veci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu