joi, 17 iunie 2021

Interviu cu fratele Dejeu Traian născut în 1928

 


Mulțumim lui Dumnezeu care ne scoate înainte oameni de mare noblețe sufletească, care ne pot vorbi de cele mai dure perioade istorice. Așa am găsit în ziua de 06 iunie 2021 la Jamu Mare, județul Timiș, pe fratele Dejeu Traian  născut în anul 1928, având vârsta frumoasă de 93 de ani. M-a primit cu mare dragoste, era la curent cu ce se întâmplă în poporul baptist. Terminase de citit cartea pe care am   scris-o despre istoria Seminarului, ce să spun, un frate, un om finuț, vorbire blajină, bucuros că poate să meargă la biserică, deși trebuie să fie ajutat.

Până am montat camera de filmat, i-am încercat memoria, l-am întrebat și mi-a răspuns la fix, fără șovăire și fără acela „ăăăăă” pe care îl pronunțăm să ne aducem aminte.

La vârsta de 18 ani, în 1944 a început să caute mântuirea sufletului, lucru care i-a adus necaz, fiind izgonit de acasă.

Se merită să asculți această mărturie care vine ca un leac alinător pe inima care azi trăiește alte vremuri, alt regim și alte împrejurări care nu seamănă una cu alta.

Mulțumim fratelui Caius Obeada care a prelucrat această înregistrare.

De asemenea mulțumesc fratelui Traian Dejeu pentru primirea plină de dragoste și interviul dat.

Vizionare plăcută!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu