duminică, 18 iulie 2021

1 Comentarii Biblice Aplicative – DANIEL de Costel Ghioancă

 


În casă este cald, afară caniculă noaptea ar fi mai răcoare dar trebuie să dormim și în aceste condiți vitrece ce să faci? Eu am luat cartea: „1 Comentarii Biblice Aplicative – DANIEL de Costel Ghioancă” și am început la citit. Am citit și este ok să citești pe caniculă deoarece cartea este cu magnet și nu te lasă să o pui jos și uiți de marea căldură. Azi vas ă zică 18 iulie 2021 zi de duminecă după ce am venit de la adunare am sfârtecat-o, terminat de citit, că nu azi am început să citesc în ia.

Să lăsăm astea și să zic clar despre carte că este ușor de citit și captivantă, este pe înțelesul tuturor și te ține lângă ia. Nu este un comentariu sofisticat să explice absolut tot pentru că nu se poate dar are o direcție să ne explice tema ei dar și aplicație practică pentru noi cei din secolul XXI-lea pentru a ne fi de folos pentru că mesajul biblic este și azi actual deși pe ici colea are o vechime mai mare de 4 mi de ani. Cartea este profundă și simpă dar deloc simplistă, ne dă idei bune și ne sugerează ideia că lângă Dumnezeu poți sta fără teamă de ce se întâmplă.

Eu o recommend cartea pentru că are în trânsa istorie, învățătură sănătoasă din Cuvântul lui Dumnezeu.

Se poate comanda de pe site-ul Kerigma: www.kerigma.ro

Tot azi am terminat de  citit o carte bună despre: „Duhul Sfânt – Suntem înflăcărați sau nu?” scrisă de un frate evangelist din germania pe numele de Reinhard Bonnke apărută la editura „Casa Cărții” din Oradea.

Greul de azi a început deoarece încep a citi printre altele și teza de doctorat în filozofie  a fratelui Costel Ghioancă care a văsut lumina tiparului în aceste zile fierbinți de vară a anului 2021 la editura: „Paideia” din București. Titlu tezei: „Quid est homo? O examinare critică a subiectivității postumane” cartea a eșit cu titlu: „Postomul – O critică a subiectivității postumane”.

Despre asta o să vă spun la terminare dacă Domnul ne va ține în viață.

Felicitări frate Costel pentru toate cărțile puse la îndemâna noastră ca să le citim și felicit de aseminea pe cititori lui Costel, pentru că ați ales să-l citiți.

A lui Dumnezeu să fie gloria în veci. Amin!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu