vineri, 22 decembrie 2023

De nașterea Domnului nostru Isus Cristos

 


Sărbătorim nașterea Domnului Isus care a avut loc în localitatea Betleem din Israel, acum mai bine de două mii de ani. Fiecare om o sărbătorește după cum știe mai bine, unii după posibilități, alții după puterea lor financiară, alții cu voioșie, alții cu tristețe și lacrimi, fiecare după conjunctură, mediu, context sau poate alții nu sunt interesați de acest eveniment.

Venirea Creatorului în această lume a produs multe schimbări, frământări, dezbateri, dar mai importantă este întrebarea: „Pruncul Isus a schimbat viața mea așa cum a dorit El?”

Domnul Isus s-a născut smerit ca să ducă oamenii smeriți la slavă.

Ioan 17:22 Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum și Noi suntem una

Domnul Isus s-a născut Om ca să fie alături de om.

Isaia 66:2 Toate aceste lucruri doar mâna Mea le-a făcut și toate și-au căpătat astfel ființa”, zice Domnul. „Iată spre cine Îmi voi îndrepta privirile: spre cel ce suferă și are duhul mâhnit, spre cel ce se teme de Cuvântul Meu.

Domnul Isus s-a născut în lume ca să mântuiască lumea.

Ioan 3:16-17 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viața veșnică.
17. Dumnezeu, în adevăr, n-a trimis pe Fiul Său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin El.


Domnul Isus s-a născut în trecut și azi bate la ușa ta, i-ai deschis?

Apocalipsa 3:20 Iată, Eu stau la ușă și bat. Dacă aude cineva glasul Meu și deschide ușa, voi intra la el, voi cina cu el, și el, cu Mine.

În aceste zile de sărbătoare ospățul nostru bogat sau sărac să beneficieze de prezența Aceluia care ne-a iubit și a venit pentru fiecare om să-i dea ce are El mai bun, mântuirea sufletului din acest veac rău.

Isaia 53:5 Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El, și prin rănile Lui suntem tămăduiți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu