vineri, 8 decembrie 2023

A câtea carte scrisă de ex. președintele meu Viorel Iuga?




Cum Dumnezeu a pregătit o bună rânduială în Comunitatea Bisericilor Creștine Baptiste de Cluj încă de demult, ca în prima zi de marți din fiecare lună, păstorii și lucrătorii să se întâlnească la părtășie. Așa am plecat și eu în ziua de 05 decembrie 2023 la ultima întâlnire din acest an, care a trecut așa de repede precum se vede.

Odată ajuns, arunc privirea pe o masă din hol și văd ceva cutii. Mă uit în ele și văd că sunt cărți. Două cutii cu cărți scrise de neobositul frate dr. Viorel Iuga. Scot o carte și titlul era:



„Predici din Evanghelii”

Și cealaltă

„Mesaje publice”

Le iau, mă uit și mă încearcă o idee: „harnic copil”, să-mi fie iertată expresia. Văd un frate de al casei și întreb: ce-i cu astea? Puteți să luați, a zis fratele. Am luat dar nu am plătit, de aceea nu am dat nume că de voi ajunge să fiu numit „hoț”, să plătesc doar eu și să nu atrag după mine și pe alți frați.

Lăsând glumele bune sau nebune, zic felicitări frate păstor Viorel Iuga că ne mai dai câte un ajutor nouă truditorilor și celui ce are nevoie de câte un ajutor bun! Să nu înțelegem greșit, nu luăm cărțile fratelui ca să plagiem predicile muncite, ci ca să ne mai vină cât e o idee. Oricum ideile trebuie să vină de la Dumnezeu prin Duhul Sfânt, dar și frații noștri care scriu în această speță sunt mânați tot de Duhul Domnului.

Le prezint, dar vă rog dacă doriți să vă adresați autorului.





2 comentarii:

  1. Semanator neobosit sa fi vesnic rasplatit. Multumim Domnului care prin dvs. ne arata ca ne iubește. El sa inmulteasca harul peste dvs. in multe feluri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Semanator neobosit, sa fii rasplatit vesnic! Sunt o mangaiere interventiile dvs. in orice context. Multumim pentru implicare si lupta penta Adevar. Insemnati enorm pentru cei mai neputinciosi

    RăspundețiȘtergere