duminică, 12 august 2018

Am așteptat, a venit, a trecut, acum este istorie



Serbarea de 100 de ani din Cuceu, că de ea vorbim.
După cum am anunțat înainte:
Toate acestea le-am scris, v-am invitat, ați venit, bine ați făcut, ne-am bucurat și a trecut.
A fost o serbare a Domnului
Toți vorbitorii au apreciat că Dumnezeu este cel care merită slava, cinstea și închinarea.
Cei prezenți au dovedit dragostea lor față de lucrarea Domnului și de Biserica Baptistă din Cuceu.
Mulțumim Domnului pentru serbare.
Mulțumim Domnului pentru Cuvântul semănat și pentru cei care l-au primit.
Mulțumim Domnului pentru cei care ați fost prezenți, ați fost frumoși cu toți, plini de zâmbet și  lumină.
Mulțumim Domnului pentru cei care ne-au primit cu căldura sufletului lor, Domnul să fie cu voi în continuare.  









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu