vineri, 12 aprilie 2019

Grupul Logos, din Chisindia



În ziua de 09 aprilie 2019, prin ajutorul Domnului și dispoziția fr. păstor Daniel Stoica, am ajuns la Biserica Baptistă din localitatea Iermata, jud. Arad. Este o biserică înființată prin anii 1909 cu frați plini de dragoste pentru Evanghelie.
Aici a venit în misiune, cum veneau odată tinerii care întăreau bisericile de la țară, grupul „Logos” din Biserica Baptistă  Chisindia, județul Arad,  împreună Adrian Manole, păstorul bisericii.
Au cântat multe cântări și au fost plini de energie, plini de dragoste, pentru că fac bucurie prin cântările lor unor oameni dornici să audă cântările Domnului.
Aveau un repertoriu minunat și  îmi creștea inima la fiecare cântare, simțeam o apropiere de Dumnezeul cerului care a creat atâta frumusețe și înălțare sufletească în muzică. Mi-a umplut inima de bucurie, de un sentiment de mulțumire, de dragoste, îi iubeam pentru că îi auzeam cântând cântări de suflet, cântări cântate în lagărul comunist cu mare dragoste și mult curaj. Eram înălțat, trăiam momente sfinte și înălțătoare.
De aceea i-am filmat și i-am pus aici ca să-i ascultați și să vă bucurați.
Cu multă dragoste vă salut cititorii mei.


Un comentariu:

  1. Pace. Sunt Adriana Crișan din grup și vreau să vă rog să corectati "Chisindia" e localitatea .Vă mulțumesc.Dumnezeu să vă binecuvânteze.

    RăspundețiȘtergere