vineri, 8 mai 2020

Prin binecuvântarea Domnului, blogul „Istorie Baptistă”, a trecut de 100.000 de vizualizări



Mulțumesc Domnului, care mi-a pus pe inimă să scriu despre înaintașii noștri baptiși și mulțumesc cititorilor și celor care au trecut peste paginile blogului „Istorie Baptistă”.
Acest blog a luat ființă în ziua de 03.03.2016, după ce am vizitat pe fiica fratelui Vasile Berbecar, Lidia, care trăia la Arad. În această decizie am ținut cont și de cerințele unor frați care mi-au cerut să îmi fac blog pe istorie baptistă.
În acest timp, Dumnezeu îmi dădea prin frați tot mai multe materiale și biografii ale fraților lucrători, unii știuți în popor, despre unii nu se știa nimic, dar au lăsat în urmă fapte vrednice de a fi consemnate.
Am scris pe blog 502 de articole și am primit 201 comentarii. 239 articole sunt biografii ale acelor frați care au lăsat o urmă, fie mică, fie mare în istoria poporului baptist, care a început în anul 1856 la București. Am scris despre frați români, dar și străini, care au fost implicați în viața baptiștilor din România. Blogul a fost vizitat pănă acum de utilizatori din 87 de țări.
Am scris despre frații de azi și unele evenimente și lucrări din viața lor, care au corespuns cu scopul blogului. Am prezentat câte o carte scrisă pe tema istoriei baptiste,  dar și altele.  Am postat o biografie a tuturor președinților pe care      i-au avut baptiștii, de la înființarea lor și până azi.
Am scris câteva articole despre Balthasar Hubmaier, care a fost ars pe rug din cauza credinței sale, în anul 1528.
Am scris și câte o predică din când în când sau o scurtă schiță, un îndemn de învățătură. Am scris ce Domnul mi-a pus pe inimă.
Doresc în continuare să fie lăudat Dumnezeu, iar voi cititorii mei, să fiți parte a acestui proiect de istorie baptistă.
Vă mulțumesc tuturor și Domnul să vă binecuvânteze!
16. Atunci, şi cei ce se tem de Domnul au vorbit adesea unul cu altul; Domnul a luat aminte la lucrul acesta şi a ascultat şi o carte de aducere aminte a fost scrisă înaintea Lui pentru cei ce se tem de Domnul şi cinstesc Numele Lui.
17. „Ei vor fi ai Mei”, zice Domnul oştirilor, „Îmi vor fi o comoară deosebită în ziua pe care o pregătesc Eu. Voi avea milă de ei cum are milă un om de fiul său care-i slujeşte.”
18. Şi veţi vedea din nou atunci deosebirea dintre cel neprihănit şi cel rău, dintre cel ce slujeşte lui Dumnezeu şi cel ce nu-I slujeşte.

(Maleahi 3:16-18, VDCC)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu