luni, 16 august 2021

Mulțumesc profesorului Anton Petruț pentru invitația de a-mi prezenta cărțile în emisiunea sa

 

Domnul profesor Anton Petruț, este corespondentul de presă al ziarului „Graiul Maramureșului”, în orașul Târgu Lăpuș, distins ziarist de zeci de ani și director, fondator al: „Tv. Rogoz, Nord sud Est – Studio 22CNV”, care prezintă emisiuni pe diverse teme.

Într-o zi ne-am întâlnit stând la doctorul de familie și fiindcă ne cunoșteam de mulți ani, ne luaserăm cu vorba. Domnia sa m-a întrebat ce mai scriu și când    i-am spus, mi-a spus direct: „Pune-ți toate cărțile în straiță și vii cu ele la studioul din Rogoz”. Am stabilit ziua și am plecat precum a spus domnul profesor și am ajuns în curtea familiei Vlășan, patronul studioului, care m-a primit cu bucurie și respect. Tuturor le mulțumesc mult pentru găzduire.

Mai departe, ce s-a întâmplat, vă rog să urmăriți filmul de mai jos, iar despre cărțile ce le-am scri,s puteți să vedeți pe blogul „Istorie Baptistă”.

Vizionare și lecturare plăcută dragii mei urmăritori!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu