sâmbătă, 14 august 2021

Nu te ruga la Maria, ea nu este Dumnezeu, lui Dumnezeu închină-te

 


Acesta este mesajul Bibliei pe care noi trebuie să-l credem, fără a-l răstălmăci, pentru că atunci noi vom ieși în pierdere în ziua judecății, fiindcă vom fi acuzați de necredință și neascultare față de Cuvântul lui Dumnezeu. În aceste zile multă lume este îndreptată înspre Maria, mama Domnului Isus, aducându-i-se închinare și preamărire. Cu respect pentru mama Domnului, cu același respect pentru Cuvântul Domnului și pentru semenii mei, care vor să asculte ce spun Scripturile despre închinare.

Redau acest mesaj.

1.     Dacă vrem cu adevărat să o cinstim pe Maria, mama Domnului Isus, trebuie să facem un lucru simplu, pe care ea ne învață și care ne-ar fi spre mîntuire dacă  l-am respecta.

5. Mama lui a zis slugilor: „Să faceţi orice vă va zice.” (Ioan 2:5, VDCC)

1.     Acest mesaj al Mariei este și astăzi valabil pentru oricine vrea să fie mântuit.

2.     Acest cuvânt al Mariei a dat roadă atunci, dar dă roadă și azi, dacă facem ce spune Domnul Isus.

3.     Această învățătură este poruncă, dacă vrei să te bucuri de intervenția Domnului Isus.

 

2.     Să te închini doar lui Dumnezeu este poruncă dată de Dumnezeu.

1.    Domnul Isus îi spune diavolului care înșală oamenii, făcându-i să se închine făpturii, oamenilor creați și nu lui Dumnezeu. Nu te lăsa amăgit de diavol, ascultă-L pe Domnul Isus și vei fi mântuit.

10. „Pleacă, Satano”, i-a răspuns Isus. „Căci este scris: ‘Domnului Dumnezeului tău să te închini şi numai Lui să-I slujeşti.’” (Matei 4:10, VDCC)

24. De aceea, Dumnezeu i-a lăsat pradă necurăţiei, să urmeze poftele inimilor lor, aşa că îşi necinstesc singuri trupurile,
25. căci au schimbat în minciună adevărul lui Dumnezeu şi au slujit şi s-au închinat făpturii în locul Făcătorului, care este binecuvântat în veci! Amin.

(Romani 1:24-25, VDCC)

2.    Domnul Isus ne spune că:   închinătorii adevăraţi se vor închina Tatălui”.

23. Dar vine ceasul, şi acum a şi venit, când închinătorii adevăraţi se vor închina Tatălui în duh şi în adevăr, fiindcă astfel de închinători doreşte şi Tatăl.
24. Dumnezeu este Duh; şi cine se închină Lui trebuie să I se închine în duh şi în adevăr.”

(Ioan 4:23-24, VDCC)

3.    Domnul Isus ne spune să cerem de la Tatăl în Numele Lui și El va ruga pe Tatăl pentru noi și atunci vom primi.

16. Nu voi M-aţi ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi şi v-am rânduit să mergeţi şi să aduceţi roadă, şi roada voastră să rămână, pentru ca orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, să vă dea. (Ioan 15:16, VDCC)

23. În ziua aceea, nu Mă veţi mai întreba de nimic. Adevărat , adevărat vă spun că, orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, vă va da. (Ioan 16:23, VDCC)

24. Până acum n-aţi cerut nimic în Numele Meu: cereţi şi veţi căpăta, pentru ca bucuria voastră să fie deplină. (Ioan 16:24, VDCC)

26. În ziua aceea , veţi cere în Numele Meu şi nu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi. (Ioan 16:26, VDCC)

14. Dacă veţi cere ceva în Numele Meu, voi face. (Ioan 14:14, VDCC)

Credința care aduce mântuire și binecuvântare este ceea ce spune Domnul Isus: „cereți de la Tatăl și veți avea” și prin această lucrare Dumnezeu va fi proslăvit.

13. şi orice veţi cere în Numele Meu, voi face, pentru ca Tatăl să fie proslăvit în Fiul. (Ioan 14:13, VDCC)

Vrei să-L proslăvești pe Dumnezeu? Închină-te Lui, nu aduce Marie ce I se cuvine doar lui Dumnezeu, pentru că este urâciune.

 

4.    Apostolii Domnului ne cer să ne închinăm doar lui Dumnezeu. Ei ne predică și ne-au scris ce i-a învățat Domnul Isus.

25. Când era să intre Petru, Corneliu, care-i ieşise înainte, s-a aruncat la picioarele lui şi i s-a închinat.
26. Dar Petru l-a ridicat şi a zis: „Scoală-te, şi eu sunt om!”
(Faptele apostolilor 10:25-26, VDCC)

5.    Îngerul îi spune apostolului Ioan acest adevăr.

10. Şi m-am aruncat la picioarele lui ca să mă închin lui, dar el mi-a zis: „Fereşte-te să faci una ca aceasta! Eu sunt un împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, care păstrează mărturia lui Isus. Lui Dumnezeu închină-te!” (Căci mărturia lui Isus este duhul prorociei.) (Apocalipsa 19:10, VDCC)

9. Dar el mi-a zis: „Fereşte-te să faci una ca aceasta! Eu sunt un împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, prorocii, şi cu cei ce păzesc cuvintele din cartea aceasta. Închină-te lui Dumnezeu.” (Apocalipsa 22:9, VDCC)

3.     A te închina la oameni sau îngeri ne este de nici un folos.

1.    A te închina înaintea oricărei ființe create de Dumnezeu, îl înjosești pe Cel care este vrednic de toată închinarea. Dumnezeu nu acceptă ca cineva să fie vrednic de închinare și să fie pus alături de El.

11. Din dragoste pentru Mine, din dragoste pentru Mine vreau să lucrez! Căci cum ar putea fi hulit Numele Meu? Nu voi da altuia slava Mea.
(Isaia 48:11, VDCC)

8. Eu sunt Domnul, acesta este Numele Meu, şi slava Mea n-o voi da altuia, nici cinstea mea, idolilor. (Isaia 42:8, VDCC)

2.    Dumnezeu nu împarte slava cu nimeni, de aceea spune Pavel despre închinarea la îngeri, că nu este de folos.

18. Nimeni să nu vă răpească premiul alergării, făcându-şi voia lui însuşi printr-o smerenie şi închinare la îngeri, amestecându-se în lucruri pe care nu le-a văzut, umflat de o mândrie deşartă, prin gândurile firii lui pământeşti, (Coloseni 2:18, VDCC)

23. au, în adevăr, o înfăţişare de înţelepciune într-o închinare voită, o smerenie şi asprime faţă de trup, dar nu sunt de niciun preţ împotriva gâdilării firii pământeşti. (Coloseni 2:23, VDCC)

Mesajul meu în această zi este cel al Mariei, mama Domnului Isus, care ne cere să ascultăm tot ce ne spune Fiul Său să facem,  pentru că El a murit pentru păcatele noastre și prin sângele Domnului Isus suntem mântuiți. Toate celelalte sunt obiceiuri fără valoare în ochii lui Dumnezeu, dar pentru unii și un prilej de câștig.

9. El le-a mai zis: „Aţi desfiinţat frumos porunca lui Dumnezeu ca să ţineţi datina voastră. (Marcu 7:9, VDCC)

4 comentarii:


  1. Da așa este. Maria ne-a spus să facem ce zice Isus.

    RăspundețiȘtergere

  2. Nu ne închinăm, ci doar o binecuvintam și o rugăm să ne fie mijlocitoare către bunul Dumnezeu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Maria Vasut nu se poate sa fie mijlocitoare .Doar Domnul si Duhul mijlocesc pentru noi !

      Ștergere
  3. Biblia ne spune clar că doar Domnul Isus este mijlocitor între om și Dumnezeu. Maria, mama Domnului, este sfântă, dar nu are atributele lui Dumnezeu. În salutarea îngerului se spune: „ Binecuvântată eşti tu între femei”, nu deasupra lor. Mariei Dumnezeu i-a făcut un har, o favoare, nu i-a a făcut favoare lui Dumnezeu. 5. Căci este un singur Dumnezeu şi este un singur mijlocitor între Dumnezeu şi oameni: Omul Isus Hristos, 6. care S-a dat pe Sine Însuşi ca preţ de răscumpărare pentru toţi: faptul acesta trebuia adeverit la vremea cuvenită, 7. şi propovăduitorul şi apostolul Lui am fost pus eu – spun adevărul în Hristos, nu mint – ca să învăţ pe neamuri credinţa şi adevărul. (1 Timotei 2:5-7)

    RăspundețiȘtergere