sâmbătă, 8 mai 2021

Suntem fericiți în credința noastră religioasă la o săptămână de la Paște?

 


Dacă vrei să fii fericit înâlnește-te cu Domnul Isus, ca Toma.

29. „Tomo”, i-a zis Isus, „pentru că M-ai văzut, ai crezut. Ferice de cei ce n-au văzut, şi au crezut.” (Ioan 20:29)

Am  fost la biserică, în religa noastră a fiecăruia dintre noi, unii în Noaptea Învierii, s-au luat Paști, s-au mâncat ouă roșii, miel, ciorbă, cozonac, prăjituri și alte bunătăți, dar suntem fericiți? Domnul Isus ne spune că ar trebui să fim fericiți și de ce nu suntem?

De ce nu suntem fericiți sau cine este fericit, de ce este?

Omul nu poate să fie fericit dacă nu s-a  întâlnit cu Domnul Isus ca Toma.

În duminica Tomii vorbim de Toma, absența lui de la întâlnirea cu Domnul Isus, înviat în ziua învierii, informarea apostolilor, necredința și cerința de dovezi să creadă și apoi întâlnirea față în față cu Domnul.

Întâlnirea cu Domnul Isus generează și oferă fericirea. L-ai întâlnit de aceste sărbători?

Ce este mai frumos, mai plăcut, decât să te întâlnești cu Domnul. După o săptămână de frământări, Toma se întâlnește cu Domnul Isus și explodează cu aceea frază minunată:

„Drept răspuns, Toma I-a zis: „Domnul meu şi Dumnezeul meu!” (Ioan 20:28)

Fericirea este desăvârșită prin credința în Domnul Isus și încrederea în El.

Eu înțeleg din cuvintele Domnului că trebuie să fiu fericit și dacă nu L-am văzut, dar cred în El. Este o ocazie să ne revizuim credința.

De ce nu ești fericit acum după Marele Praznic al Învierii? Pentru că nu ai credința de care vorbea Domnul Isus.

Cea mai mare parte a creștinătățiI nu crede în Dumnezeu, ci în oameni și de aceea nu sunt fericiți, ci nemulțumiți.

Dacă am crede în El, am face ce spune El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu