vineri, 19 mai 2023

Unui coleg poți să-i întorci spatele, dar nu unui popor pe care vrei să-l reprezinți

 


Încă de la apariția lui în anul 2016 Blogul „Istorie Baptistă” a încercat să ofere o perspectivă asupra istoriei poporului baptist, pe care îl iubesc, pentru că mi-a reorientat privirea și sufletul spre Dumnezeu și m-au făcut să citesc și să iubesc Biblia. Am scris despre lucruri petrecute  în trecut, dar și dintre cele mai noi, contemporane astfel încât frații interesați de istoria cultului baptist să le citească pentru ca să cunoască ce s-a petrecut și ce se petrece în acest popor.

Am scris despre Congresele Cultului, despre candidați, am scris despre persoanele ce au candidat la conducerea Cultului. În acest an am scris AICI că vreau să public biografia fraților care candidează. Apelul a fost unul general în mare parte, dar am solicitat și în mod privat unele informații, răspunsul este cel care se vede. Au publicat doar dintr-o echipă pentru că aceștia au apreciat gestul meu, iar din cealaltă echipă nu am primit mai nimic. Un singur răspuns am primit:

Apreciez gândul dumneavoastră și vă mulțumesc frumos. Mi s-a mai cerut lucrul acesta și după ce am cumpănit ținând  cont și de alegerile anterioare, consider că ar fi bine ca aceste informații să apară mai întâi în mapa de congres”.

Acest răspuns după părerea mea, s-ar traduce prin ,,să alegem și apoi vom vedea ce am ales”. Apreciez și acest răspuns, decât deloc, din moment ce ceilalți frați nu au răspuns.

Nu scriam  acest articol pentru că este oarecum normal să nu răspunzi într-o situație dată, dar când am început să scriu despre unii frați, am fost îndrebat de fratele „X” când scrieți? I-am spus că aștept aprobare ca să pot scrie, apoi fratele care a întrebat mi-a spus că o să-i scrie și el, dar nici el nu a primit răspuns nici în scris, nici telefonic. Țin să menționez că nu mie nu mi-au răspuns, ci fraților pe care vor să-i slujească.

Nu nedreptățesc pe nimeni, nu vreau sau caut voia mea ci a Domnului și bucuria mea enormă e să pot oferi informații corecte cu privire la felul în care  decurg lucrurile înaintea unui Congres.

Eu sunt deschis și iubesc pe toți frații mei baptiști buni sau mai puțin, pentru că și eu la rândul meu sunt un om cu greșeli. Dar nu am putut să nu scriu despre acei frați care sunt deschiși  spre a se face cunoscuți de comunitatea noastră baptistă. Se părea că fac părtinire dar nu fac și eram deosebit de bucuros să-i prezint pe toți frații care au pe inimă binele acestui popor care trece printr-o perioadă dificilă.

Dacă unii frați se vor supăra pe mine de pe acum le cer iertarea cuvenită. Și eu am fost supărat dar mi-a trecut, iar dacă vor câștiga la alegeri să știți că în calitate de moderator al blogului  pot să public proiectul program pe care îl vor alcătui. Nu am persecutat echipa care se crede învingătoare deși cei mai mulți cred că zarurile sunt aruncate și cărțile făcute, eu nu cred asta. AICI am scris ceea ce cred.

Poate primesc un răspuns pozitiv iar dacă va exista o deschidere din partea domniilor voastre, nici de acum încolo nu este târziu pentru a publica informații, date biografice despre toți candidații.

Trăiască Domnul și binecuvântată să fie Stânca mea! Mărit să fie Dumnezeul mântuirii mele, (Psalmii 18:46)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu